افسون سکوت

افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 11187
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

رازهاي زيبايي پوست صورت


سويا
پروتئين هاي سويا غني از آمينو اسيد ها ويتاميتE و بسياري از آنتي اکسيدان ها هستند. اين موارد موجب مي شوند که پوست مرطوب و بدون چروک باقي بماند.

اسيد هاي چرب ضروري
اسيد هاي چرب ضروري (SAFE) مانند امگا 3و امگا 3 که به عنوان چربي هاي خوب شناخته مي شوند به عملکرد سلولي کمک مي کنند.مانند ساير غذا هاي مفيد اسيد هاي چرب ضروري به سلول ها کمک مي کنند تا اعمالشان را به درستي انجام داده و از اين رو سبب پاکسازي پوست جلوگيري از ايجاد لک هاي پوستي کاهش چروک ها بهبود و سلامت مو و رشد ناخن مي گردند.

شير
شير غني از کلسيم ويتامين هايB12 B2 و D است و کلسيم به همراه ويتامينD که افزايش دهنده جذب کلسيم ميباشد به حفظ استخوان هاي محکم و دندان هايي سالم کمک مي کند. ويتامين هايB12 B2براي رشد گلبول هاي قرمز خون که حاملين اکسيژن مورد نياز سلول ها هستند ضروري است اين مواد کمک مي کنند تا پوست و مو سالم تر و زنده تر به نظر برسند.

سبزيجات سبز
سبزيجاتي مانند اسفناج و کلم پيچ غني از ويتامين هاي C E Aو آهن و فيبر هستند . ما قبلا در مورد فوايد ويتامين C صحبت کرده ايم دريافت ويتاميتن هاي E وA نيز به همان ميزان براي زيبايي چهره مهم است.

ماست
از آنجا که ماست يک فراورده لبني است تماو خواص شير براي آن قابل ذکر است. ماست همچنين حاوي باکتري هاي مفيدي است که به هضم مواد غذايي کمک کرده سيستم ايمني را تقويت کرده و زماني که به عنوان ماسک استفاده مي شود مي تواند سبب آب رساني و پاک سازي پوست شود.

سير
مطالعت نشان داده که اين ماده غذايي اعجاب انگيز سبب کاهش فشار خون کاهش کلسترول و حتي پيشگيري از سرطان ميشود . اين ماده غذايي سر شار از آنتي اکسيدان ها است که کمک مي کنند شما جوان بمانيد.

شکلات
شايد شکلات بهترين ماده غذايي براي حفظ سلامتي در دنيا نباشد اما از طريق افزايش ميزان اندورفين ها و سروتونين ها اثرات مثبتي بر خلق و خوي شما مي گذارد. و سبب آرامش و احساسي خوشايند در شما مي شود.

سه نکته براي داشتن پوستي لطيف
زناني که با وجود عيب هاي صورتشان زيبا جلوه مي کنند، زناني هستند که مي دانند، پاک کردن، تقويت کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذي به پوست، سه اصل اساسي برنامه مراقبت از پوست است.براي اين منظور به نکات زير توجه کنيد: براي ماليدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملايمت و به صورت دايره وار از پايين به بالا روي صورت حرکت دهيد تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهيد تا کرم جذب شود. حدوداً ?? دقيقه طول مي کشد تا کرم کاملاً جذب پوست صورت شود. اجازه ندهيد کرم بيش از ?? دقيقه روي صورت شما باقي بماند، زيرا پس ازاين مدت باعث جذب دوده و گرد و غبار مي شود و ممکن است سبب انسداد منافذ پوست شود.براي پاک کردن کرم از يک تکه پنبه يا دستمال کاغذي مرطوب استفاده کنيد تا رطوبت پوست ازبين نرود. حوله مخصوص صورتتان را تميز و نرم نگه داريد. هنگام خواب کرم روي صورتتان را پاک کنيد و با کرم روي صورت به رختخواب نرويد.
به عبارتي اگر از کرم هاي شب استفاده مي کنيد، نيم ساعت قبل از خواب به صورتتان کرم بماليد. ?? دقيقه صبر کنيد تا کرم کاملاً جذب پوست شما شود. سپس به آرامي با يک تکه پنبه مرطوب صورتتان را پاک کنيد.

مرطوب کننده پوست را فراموش نکنيد
« اگر فقط قدرت خريد يک محصول بهداشتي را داريد، يک مرطوب‌کننده خوب و مناسب بخريد.» دکتر روانارين، استاد دانشگاه نيويورک و رييس انجمن جراحان پوست آمريکا، پس از اين توصيه مي‌گويد: «گاهي وقت‌ها پوست شما تنها چيزي که لازم دارد، يک مرطوب‌کننده مناسب و يک شوينده ملايم است. پوست وقتي خشک است، چروک‌ها را بيشتر و واضح‌تر نشان مي‌دهد و باعث مي شود آدم پيرتر به نظر برسد.»
به نظر بيشتر متخصصان پوست، اگر شما ?? تا ?? ساله باشيد، مرطوب‌کننده‌ها مي‌توانند از پوست شما در مقابل پيري زودرس محافظت کنند. در اين سن و سال، مرطوب‌کننده‌ها قادرند جايگزين بسياري از محصولات بهداشتي و محافظتي پوست شوند.

مرطوب‌کننده خوب چه ويژگي‌هايي دارد؟
دکتر چارلز کراچ فيلد، استاد دانشگاه پزشکي مينه‌سوتا و متخصص پوست، در پاسخ به اين سوال مي‌گويد: «مرطوب‌کننده‌ها محصولاتي هستند که با داشتن ترکيبات مفيد براي پوست، در تامين رطوبت مورد نياز به پوست کمک مي‌کنند. اين‌که چه مرطوب‌کننده‌اي براي شما مناسب‌تر است، به مشخصات پوستتان بستگي دارد. اگر پوستتان معمولي يا خشک است، بهتراست از مرطوب‌کننده‌هاي حاوي آلفاهيدروکسي‌اسيد استفاده کنيد که در توليد رطوبت بيشتر به پوست کمک مي‌کنند.»
دکتر کراچ فيلد همچنين توصيه مي‌کند که مرطوب‌کننده‌ها را وقتي روي پوست‌تان بماليد که پوست‌تان کمي مرطوب است؛ چون اين کار موجب مي‌شود رطوبت در داخل پوست‌تان محبوس نشود. بنا به توصيه او، اگر پوست شما خيلي خشک باشد، بايد از محصولاتي استفاده کنيد که با روش امولسيون کيسه‌اي تهيه شده‌اند. در اين تکنيک،‌ سلول‌هاي ميکروسکوپي جايگزين لايه‌هاي رطوبت مي‌شوند و با آبي که به تدريج در طول روز آزاد مي‌کنند، پوست را مرطوب نگه مي‌دارند. اگر پوست شما چرب است، توصيه مي‌شود دنبال يک مرطوب‌کننده ملايم باشيد و به هيچ وجه، استفاده از آن را پشت گوش نيندازيد؛ چون به گفته دکتر کراچ فيلد، چربي اصلا رطوبت‌بخش نيست و حتي اگر پوست شما داراي چربي اضافي باشد، اين چربي جايگزين رطوبت نخواهد شد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com